Friday 2 October 2015

'n Nuwe toekoms en verwagtings








‘n Nuwe toekoms en verwagtings


Ek weet wat Ek vir julle beplan, sê die Here:  voorspoed en nie teenspoed nie;  Ek wil vir julle ‘n toekoms gee, ‘n verwagting!  -  Jeremia 29:11


Net as jy jou kontaklense verloor het, sal jy sê hierdie bos is mooi.  Toe jy elf was, het jy die bos waarin die volwasse diere brul en baklei só gekyk en gewonder hoe jy daar kon uitbly.  Want:  een van jou vriende se pa het selfmoord gepleeg;  die stilste ou in die klas se broer is met Satanisme deurmekaar;  jou pa en ma was al op die randjie van ‘n egskeiding; te erg vir kinders;  hulle sê ‘n komeet gaan die bos tref en dat die einde van die wêreld naby is;  chemiese ontploffings in jou maak jou deurmekaar;  die storie word vertel dat God dood is en soms glo jy dit amper;  iemand wat jy ken se ouma is op ‘n plaas vermoor;  julle motor is gesteel ...

Gelúkkig het  jy as baie verwarde en deurmekaar kind vir Mý, jou God en Vader wat áltyd by jou is.  Ek beplan vir jou ‘n núwe toekoms en núwe verwagtings.  As jy mý kind is en in My bly soos die lote in die wingerdstok, kan jy stééds bly en gelukkig wees want Ék sorg vir jou in álle situasie selfs dié wat onnatuurlik is!

Sal jy daarvan hou om anders te wees?  ‘n Nagtegaal in plaas van ‘n vlermuis;  ‘n sterk beer pleks van ‘n hiëna?  Begin as mý kinders dink en doen want  Ék is by julle en sal julle nie vir een énkele oomblik alleen laat op jul eie nie!  Ek is báie lief vir julle!




~ Maretha Maartens ~





  :  Jesus se Seunskind @ Facebook
Aan God die drie-enige, alleen die eer!



No comments:

Post a Comment