Tuesday 27 October 2015

'n Klomp reëls








‘n Klomp reëls


Die Here jou God moet jy aanbid en Hom alleen dien.  -  Matteus 4:10


Hoekom dink jy het God reëls soos:  “Moenie jok nie” en: “Moenie doodmaak nie”?   Dink jy Hy het hierdie opdragte uit woede uitgedink?  Het Hy reëls gemaak om te wys wie’s baas en omdat Hy ‘n pretbederwer is?   Natuurlik nie!  Sy opdragte beskerm ons.  God weet wat die vinnigste, veiligste pad na vreugde en vervulling is, en sy opdragte lei ons soontoe.


Lees wat sê Moses oor die Here se opdragte: “Die Here het ons beveel om volgens al hierdie voorskrifte te lewe en om die Here ons God te dien, sodat dit altyd goed kan gaan met ons ...  Gehoorsaam die gebooie en voorskrifte wat die Here jou vandag deur my gee.  Dit sal tot jou voordeel wees (Deut 6:24;  10:13).


Here, ek loof U omdat U ‘n liefdevolle God is, en u opdragte vir my eie beswil gemaak het.  Amen




Bob Hostetler  :  Kry lewe @ JESUS




  Jesus se Seunskind / Facebook
Aan God die drie-enige, alleen die eer!






(Die uitsendings van al my boodskappe, hang af van die stabiliteit van my internet konneksie.  Wanneer daar dus onderbrekings daarin is, sal daar ongelukkig ook geen boodskappe uitgestuur kan word nie.)









No comments:

Post a Comment