Tuesday 15 September 2015

EK maak nie mislukkigs nie








EK maak nie mislukkings nie


Daar kom wysheid uit die mond van die regverdige, ‘n tong wat kwaad stig, sal uitgesny word.  -  Spreuke 10:31


Waaraan dink jy as jy die woord “moord” hoor?  Jy dink aan iemand wat ‘n onskuldige mens doodmaak.  Maar my Woord leer jou van ‘n ander soort moord.  Moord is nie net as jy ‘n ander persoon doodmaak nie.  Dis ook as jy jou vriende met jou woorde seermaak.  As jy lelike dinge vir iemand sê soos:  “Jy is ‘n regte pyn,”  of:  “Jy is lekker dof,”  of as jy iemand afkraak.  As jy sulke dinge doen, beteken dit jy het reeds my Wet gebreek.  Dan verwag Ek van jou om vergifnis te vra.


Onthou, as jy lelik van of met iemand praat, word Ek hartseer omdat jy dit aan een van my kinders doen en Ek het julle almal lief.


Al hou jy nie van ‘n sekere persoon nie, mag jy hom of haar nie met jou tong seermaak nie.  Onthou, daardie persoon is iemand wat Ek gemaak het.  Ek is lief vir julle omdat julle elkeen op julle eie manier spesiaal is.


My kind, Ek maak nie foute nie.  Dink twee keer voor jy met iemand lelik is.  Vra eerder vir My om die mooi in daardie persoon vir jou te wys.  Jy wil mos nie een van my kinders seermaak nie, wil jy?


Nedine Blom  :  Briewe van God


  :  Jesus se Seunskind @ Facebook
Aan God die drie-enige, alleen die eer!



1 comment:

  1. Is minic nach dtugtar aird ar ailse scamhóg go luath. De réir mar a fhorbraíonn an galar, bíonn cough leanúnach ag forbairt agus ag casadh ainsealach níos measa. cuir san áireamh pian an bhrollaigh, ganntanas anála, cró, sreabhán fuilteach atá curtha suas as an chonair riospráide, agus preabadh go minic broincíteas nó niúmóine. Uaireanta ba phian cnámh, tinneas cinn, meadhrán an chéad cheann, bhí mé chomh tuirseach de mo shaol go dtí gur léigh mé faoi leigheas luibhe an Dr Itua ar blogspot shíl mé gur scam a bhí ann nuair a chuaigh mé i dteagmháil leis ar dtús agus é ag smaoineamh air agus Cheannaigh mé an leigheas luibhe a thóg mé ar feadh trí seachtaine agus bhí sé cureded go hiomlán go bhfuil a chóireáil chomh uathúil, ní shíl mé go mbeidh mé in ann a bheith saor ó Ailse Scamhóige.Nuair amháin an Ailse Scamhóg seo is féidir leis an fhear mór seo leigheas, an Dr Itua freisin Dúirt sé liom gur féidir leis galair den sórt sin a leigheas ... AILSE COLORECTAL, Ailse Brain, ailse Esophageal, Ailse Gallbladder, Galar tróibeastóireachta sa tréimhse iompair, ailse mhuinchille agus muineál, BLADDER AILSE, AILSE PROSTATE, AILSE KIDNEY, AILSE LOCHG, Lupus, Craiceann Craicinn, Glaucoma ., Cataracts, degeneration Macular, Galar cardashoithíoch, galar scamhóg scamhógach, próstatach méadaitheach, oistéapóróis. Galar ailse, ailse ovarian, ailse Sinus, ailse craicinn, ailse fíochán bog, ailse dromlaigh, ailse bholg, ailse teile, ailse throid . AILSE UTERINE, Ailse Phacreative, LEUKEMIA, VEID / SEIF, TÁIRGÍ FHEABHAIR / BHAINC, AILSE BHAILE, TORAITHE NEAMH-HODGKIN. Ailse, FÉIDIR AN VIRUS, TÚ AN SPÁID, HEPATITIS, HE DO MHÚINTEOIR THUAISCEARTAÍ AGUISÍN TEAGMHÁIL LE DO THOIL ::: drituaherbalcenter@gmail.com/. WHATSAPP ::: + 2348149277967

    ReplyDelete